Saturday, January 30, 2010

Besok Memancing

Jumaat- pagi...
pagi tadi kat tanjung peee punya le sesak dengan kenderaan....
ingatkan pagi tu ade kemalangan jalan raya, al maklum le,
jalan kalau dah sesak, confirm ade je kemalagan.......
sangkaan aku tersasar daaaa..... rupa-rupanya
sepanjang jalan menuju ke tanjung sold out..... mereka tutup
terus untuk persediaa hari raya kaum india daaa......
alamatnya aku dan kawan2 masuk office agak lewat juga
kira2 jam 9.00am......
habis le, confirm kena sound trable oleh bos....hati sudah kecut beb.....
sampai2 je kat office, toleh kiri, toleh kanan tak nampak kelibat bos pun..
rupa-rupanya bos still beradu dijalan raya yang penuh sesak.
kalau aku tak silap pkul 10.00 juga le bos sampai.


Jumaat-petang
Seperti biasa masa berjalan dengan pantasnya....
Bos pun, sekejap je kat office ade urusan dengan Gomen le katakan....
Ape lagi budak2 office Naik minyak le buat agenda masing-masing.
Risma ni berpangkat Engineer le katakan, Tauh ape dia buat Asik on
chat je dengan girlfriend. al maklum le Orang hendsome le katakan. Aweks
keliling Pinggang..Jangan risau dia Baik orangnya.
Zaharil ni pangkat Engineer juga, dia Ni peminat Awie..... Peminat setia tuuu
Orang kalau nak menjadi ayah ni,,, Riak wajahnya sentiasa ceria and cool jeee.
tak hairan le Aril ni nampak cool je...Insyallah Dia Akan menjadi Ayah dalam Bulan 2 ni amin..
Kami doakan yang terbaik untuk dia.Staff yang lain2 masing-masing buat kerja termasuk aku juga
layan..... buat drawing.....






Jumaat- Malam
Sampai depan pintu umah, anak yang sulung senyum melihat ayahnya sampai.
aku pun bukan kepalang gembira melihat telatah mereka.....
yang paling buat aku gembira isteri tercinta le, yang setia menanti
kepulangan ku, he he jangan Jelous.....


Bestnya esok Kami sekeluarga pi berkilah tepi laut....
nak Lepas gian memancing..... esok saya ceritakan betapah
bestnya memancing and berkilah
Saya rasa stakat sini dulu coretan kosong ku untuk tatapan
teman2 ke semua.
arious...............


~alan misil~







No comments: